Uiteraard doen alle specialisten van Willemsen & Partners hun uiterste best om cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat de uitgevoerde werkzaamheden niet volledig aan uw wensen of eisen voldoen.
NIET TEVREDEN?
Mocht u ontevreden zijn over uitgevoerde werkzaamheden, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw contactpersoon van Willemsen & Partners. Legt u uw klacht/aanmerking liever bij iemand anders neer?
Neem dan contact op met onze klachtencoördinator:
Lien Vong
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0314 372 690
WAT DOET DE KLACHTENCOÖRDINATOR?
De klachtencoördinator zal uw klacht aanhoren en over de verdere afhandeling adviseren. Indien de aard en omvang van de klacht dat vereisen, zal ook het management van Willemsen & Partners de klacht in behandeling nemen. Zo nodig zullen zij in overeenstemming met de van toepassing zijnde richtlijnen maatregelen treffen.
ONZE TOEZEGGING
Alle meldingen worden door Willemsen & Partners zorgvuldig beoordeeld. Wij zullen uw klacht vertrouwelijk behandelen. Wij streven ernaar klachten tijdig en naar tevredenheid op te lossen en zo de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
